lördag 22 december 2012

God Jul

Den här terminen har gått helt otroligt snabbt tycker jag. Jag är så glad att jag har fått chansen att vara med i Lektyg och Hantverks designteam och ser verkligen fram emot vårens utmaningar. Jag har fått ett nytt dt kit som jag bara väntar på att få sätta tänderna i.
Idag gjorde jag ett sista minuten kort i all sin enkelhet. Jag är VÄLDIGT dålig på att använda alla spillbitar som blir när man scrappar men idag letade jag fram lite spill från det förra dt kitet. Detta lilla kort kommer att få sitta på ett paket till en mycket speciell person. Hoppas hon blir glad.
Papprena och bandet finns att köpa i butiken. Stjärnan ur eget förråd.














 
Jag vill passa på att önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år

/Kristina
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar