fredag 26 april 2013

FancyPants Design

Jag har fått äran att skapa med de nya papprena från Fancy Pants design, serien heter Park Bench. Superfina papper som passar perfekt till vårens alla bilder.
Som jag säkert har skrivit innan så älskar jag STÄMPLAR. Jag har hur många hundra stämplar som helst som jag använder flitigt. Man kan aldrig få för mycket stämplar enligt mig och jag köper ständigt nya. Jag är för tillfället helt fast i stämplarna från You Do. Underbara basstämplar som man har så mycket glädje av. På denna lo har jag stämplat med massa olika stämplar i bakgrunden. Jag har även skvätt lite med svart färg. De små bokstäverna till texten är från Doodlebug och de stora är thickers från Amy Tangerine. Knappen kommer från ett blandat paket med dekorationer från teresa collins. Allt material finns i butiken.

 
Hoppas ni blir inspirerade till att pyssla i helgen. Det har kommit in massor med nyheter =) 
/Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar