torsdag 14 november 2013

Maya Road minialbum

Denna månadens dt kit bestod av ett underbart minialbum från Maya Road. Jag har inte jobbat med de albumen innan så detta blir verkligen en utmaning. Jag kommer att göra ett litet album med foton från våran bröllopsdag. Albumet är ganska litet så det fick bli ganska små foton.
Först började jag med att rita av alla hjärtan på mönstrade papper. Sedan har jag klippt ut och sytt runt kanterna på några av dem. Flera hjärtan har jag valt att göra i vitt cardstock.
Detta album kommer ni att kunna följa under flera inlägg de kommande veckorna. Hoppas ni får inspiration till att göra ett eget. Allt material finns i butiken och albumen finns i flera former. Papprena som jag har använt är från Pink Paislee och serien heter Color Wash


/Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar