söndag 23 september 2012

Jag är Jenny...


Underbara KAOS!

Hej på er alla härliga pysselkompisar! Det är dags för Atelje Lektyg och Hantverks DT gäng att presentera sig. Jag heter Jenny och jag är en gift kvinna, mamma till två tjejer och matte till tre kattflickor. Jag bor i ett hus ca 1 mil norr om Halmstad och jag älskar att utforska och skapa, vara kreativ. För mig har skapandet blivit en livsstil, jag måste få vara kreativ för att må bra. Jag jobbar med allt material som man kan tänka sig. Mixed Media har blivit mer och mer min passion och till detta...att skapa ALBUM i alla former, storlekar och utformningar. Det är så roligt att få vara med i Atelje Lektyg och Hantverks DT team och jag hoppas att du ska få mycket härlig inspiration här i bloggen.


En LO... Teresa Collins mönstrade papper från serien Fabrications, brads och gem är från samma tillverkare. Övrigt: Mr Tim Holtz filmstrip, samt olika bokstäver. Det mesta finns att köpa i butiken.


Lite mer inspiration från min underbara livsstil... Kreativt Liv... Utforska... Ha roligt! :0)


 Härlig höst inspiration till dina alster.



Ha en härlig pysselvecka!
Scrapkram
//Jenny

PS! Det är en kurs på G... håll koll i bloggen. Då blir det att skapa ett kreativt, fantasifullt minialbum i "Mixed Media" stil. hihihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar