lördag 29 september 2012

Jag är Ulrica....

Tänk att jag som är nybörjare i scrappvärlden blev tillfrågad av Pia på Lektyg & hantverk om att vara en del av hennes härliga DT- gäng!

Impulsiv och spontan som jag är så gick det inte många minuter innan jag svarade ett STORT överväldigande JAAA
( även om jag vet att varje uppgift kommer att vara en stor utmaning !)

Jag heter Ulrica Nehlmark 34 år och bor långt in i skogen på en avstyckad gård ca 4 mil norr om Halmstad med min man Mattias och våra 3 killar, Anton 16, Melvin 13 & minstingen Elliot 11 år.

Jag började med scrapbooking hösten 2010 då min man tyckte det var dax att hitta en hobby!

Jag hamnade då hos Pia med en sax och en penna en onsdagskväll ....

Och nu är jag fast!



Jag älskar verkligen starka färger, stjärnor, masks, glimmermist och washi tape blandat med gamla saker som jag hittar på loppis eller i pappas lada.

För mig är scrapbooking avslappning och jag behöver verkligen det för att må bra och klara vardagen ! Jag ska göra allt jag kan för att inspirera och utmana er!

Hoppas jag lyckas!!

Ha det! / ulle

2 kommentarer:

  1. En massa lycka till i ditt uppdrag!
    Fin LO du har gjort om dig själv. :)

    SvaraRadera