söndag 14 oktober 2012

Adelie

Idag har jag gått ifrån mitt DT-paket lite, 
jag var på mässan i Helsingborg för en vecka sen & hälsade på Pia & hennes
familj & passade naturligtvis på att shoppa lite fint hos dom!

Jag har använt mig av samma pappersserie, MME´s fina,
fina "The Sweetest Thing"..har bara bytat färgskalan ;-)
Basen på denna är "BoBunny", resten "My Mind´s Eye..
I vanlig ordning har det Mistat´s o Stainat´s på denna oxå,
mistade med en väldigt mörk färg bakom fotot från början, så mörk att 
det såg lite knasigt ut så jag plockade fram gesso o "Grunge" stämpeln
från Kaiser o stämplade loss...fast nu blev det visst för tjockt lager Gesso på så 
stämpeln försvann...därmed alltihop för jag valde helt enkelt att placera fotot rakt över 
mitt misstag...dom ursöta fjärilarna är Press-Ons från en favorittillverkare:
"Pink Paislee"
Modellen på Layouten tillhör min fina svägerska o hennes man, 
som tur är bor dom inte långt ifrån oss så Sötpärlan hälsar på ofta :-)



Blommor, knappar samt Washitapen är privata, resten finns i butiken!
Scrappa på,
// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar