onsdag 21 november 2012

Filefolder album

I butiken har det kommit in massor av fina saker, bl.a. Heidi Swapps och Pink Paislees senaste kollektioner.

Jag hade möjligheten att gå en onlinkurs med Heidi Swapp där hon har inspirerat och jag fick massor av tips på hur man kan använda hennes filefolders. Hur kul som helst. Här har jag använt en mindre chipboard filefolder från Heidi Swapp och klätt med mönstrade papper från hennes senaste kollektion Vintage Chic samt från Pink Paislees, Portfolio.











Det blev även ett album, i det större formatet (filefoldersalbumen kommer i två olika storlekar). Här har jag klätt med en tidigare kollektion, Mistables och sprejat med glimmer mist från Tattered Angels.




Det blev även ett album till min yngsta flicka som fyllde 5 år i helgen. Här har jag klätt en chipboard filefolder med papper från Vintage Chic


Hoppas att jag bidrar med lite inspiration såhär på onsdagskvällen.
Ha det bäst1
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar