torsdag 29 november 2012

The journey awakens the soul

För ett tag sen var jag ute och tog några höstbilder i trädgården. Mysigt när det är fina höstdagar så man kan vara ute lite och få lite ljus. Sigrid är så fin i sin färgglada jacka och de nya papprena från Fancy Pants passade precis i färg också.
På den vita cardstocken som är i bakgrunden har jag gjort små upphöjda cirklar med en mask och ett falsben (tror det heter så). Blev ganska rolig effekt tycker jag. Sen har jag stansat ut runda ringar med en stans.



Fjärilen är från Pink Paislee. Den är färgad med mist samt att jag har droppat några droppar färg på den med. Jag har även använt washi tape som var med i DT kitet. Bokstäverna har blivit mina nya favoriter från Doodlebug. Allt material finns i butiken.

/Kristina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar