torsdag 8 november 2012

God Jul & Gott Nytt År

Det känns så främmande att göra julkort men det är ju faktiskt snart jul. Om det är någon årstid som jag verkligen älskar så är det vintern och då speciellt julen. Jag fixar och donar som bara den innan julen. Julgodis, julmat, tomtelandskap, pynt, ljus mm mm. Därför blev jag glad när jag fick juliga papper från Pia. När jag fick mitt dt paket på posten var jag så ivrig med att börja så jag glömde att fota de saker jag fick men jag lägger in foto på min blogg under helgen.


















Pappren kommer från Maja Design.
Bandet var med i dt paketet.
Stämplarna fårn Magnolia som jag har färglagt med Distresser.

Jag laddar för fullt inför Steningeträffen nästa helg och tycker detska bli kanonkul verkligen. Om ni inte har anmält er finns det ett par platser kvar.

/Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar